28 Temmuz 2009 Salı

Beyoğlu.



Taksimde gezintiye çıkmayı çok severim..."gezinti" deyince şimdi böyle eski zamanlardaymışız gibi geldi...Elimde makinem sürekli taksimde görebilirsiniz beni nevizadeye bu ara hiç uğramıyorum genelde asmalı mescit -in oralardayım... yanımda da değişik değişik insanlar olur...hepsinide çok severim çok çok pek çok.
Bunu da ben çektim ben shopladım... 8 temmuzda taksimdeyken hiç fark etmeden çektim kendisini...
güzel yer taksim... hele halû ile giderseniz daha bir hoş, olmadı tamay ile... nasıl eğlenirsiniz anlatamam biriyle sürekli içer biriyle kafeinden kafayı bulursunuz... tamay 'da , halû da ruhumun derin yerlerinde yer edindiler kendilerine... neyse geçelim bizim delileri... sabah 5 civarında taksimde hiç bulunmadım bunun sıkıntısını duyuyor ruhum ne saçmadır kimsenin aklına gelmez belki ama yalın ayak o yolları yürümek isterdim tabi yerlerede bakarak bir yandan herhangi bir pisliğe basmamak için...Taksim demeyide sevmiyorum gerçi... Beyoğlu pek hoş... Beyoğlu deyincede ablamın en sevdiği kitaplardan olan ve beyoğlu-na neden "beyoğlu" dendiğini anlatan bir kitap var ki şuan yakınlarımda olmadığından size adını sanını söyleyemeyeceğim...
Bu mudur? sanırım bu dur gereksiz yere uzatmaya da gerek yoktur.
öperim en güzel yerlerinizden...

1 yorum: