26 Temmuz 2009 Pazar

Aynalar.


Aynaya bakıp 10 dan geriye doğru saymaya başlayın... kendinize 10 saniye yalnız dayanabiliyorsanız hiç bir sorun yok...fakat dayanamıyorsanız bir düşünün ki hayatınızın tamamını aslına kendinizle başbaşa geçireceksiniz...biz kadınlar aynanın karşısında saatlerce kalabilir kendimize bakmadan yapamayan yaratıklarız...öyleyiz evet. aslında bu güzel birşey ilk başta söylediğim söze göre yalnız olucağımızı biliyoruz... kendimizi sevmemiz hayatımızı daha güzel yapacağından sevin kendinizi!.
dedikten sonra... Saatlerce aynaya baktıktan sonra bir manyaklık hissediyor musunuz sizde? insan ne kadar sinir oluyor bir yerleriniz güzel gelmemeye başlıyor aynı bir yazıyı sürekli okuduktan sonra onun basit gelmesi ve sürekli bir yerlerini değiştirmek istememiz gibi...Kadınların eline ayna ve cımbız yakışıyor Kanık'ında dediği gibi ama erkeklere pek yakıştıramıyorum ben ayna muhabbetini nedense ... hep kadının bakımlı olucağına alışarak büyüdüğümüzdendir belki... gerçi kendine bakan erkekleri çok beğeniyorum... tırnakları temiz, güzel kokan erkekler gerçi bu bakımlılık değil olması gereken şeyler...şu küçük , aptal ve sevimli kediyle anlattıklarımın ne ilgisi var bende merak ediyorum ama aynayı seviyorum evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder